Skal du i kontakt med grundejerforeningen kan du:
1. Sende en mail til Bestyrelsen
2. Udfylde en formular klik her.
3. Postkasse på foreningshuset.
4. Personligt fremmøde
Alle ordinære bestyrelsesmøder (afholdes normalt 2. mandag i måneden) starter med, “Spørgetid for grundejere”. Møderne starter kl. 19:00. Afvigelser fra dette vil fremgå af Grundejerforeningens hjemmeside – forsiden.
Her vil du normalt kunne få besvaret generelle spørgsmål i relation til grundejerforeningens drift.
5. Administrator teamet står for alt med hensyn til opkrævning af kontingent og restancer i Grundejerforeningen. De har følgende kontaktoplysninger:
Administrator Teamet
Nørlundvej 8 1. st
2730 Herlev
tlf: 70233430
e-mail: info@admteamet.dk
Foreningens Bank konto: SparNord 3909 2090008016 (husk ved indbetaling at oplyse navn og adr.)